Přeprava

Přeprava

Přeprava zdarma - neplatíte nic

Pokud si zboží nechcete převzít na našich pobočkách, jsme připraveni Vám jej poslat přímo na Váš stůl. Při objednání zboží v hodnotě nad 10.000 Kč bez DPH (12.100 Kč s DPH) Vám celou zásilku pošleme zdarma.

* Neplatí pro nadrozměrné zásilky, pro ty může být přepravné kalkulováno individuálně a bude Vám zasláno k odsouhlasení před vyřízením objednávky.

Placená přeprava - platíte pouze jednou

Už se Vám určitě stalo, že Vám dodavatel zásilku rozdělil do více balíků či zaslal na několikrát a vždy požadoval přepravné. U nás je to jinak. Je naše chyba, že nejsme schopni zabalit zásilku do jedné, ať už z důvodu objemu či že nejsme schopni zboží expedovat najednou. Přepravné zaplatíte pouze jednou za celou objednávku, ať už jede jako více kartonů nebo více jednotlivých zásilek.

Přepravné

Při objednávce:

    nad 10 000,- bez DPH (12 100,- s DPH) přepravné zdarma

    do 10 000,- bez DPH (12 100,- s DPH) služba DPD CLASSIC / DPD PRIVATE

  • platba na dobírku - přepravné 156,20,- Kč bez DPH (189,- s DPH)
  • platba převodem / platba kartou online (předem) - přepravné 98,35,- Kč bez DPH (119,- s DPH)
  • platba převodem (schválený kredit) - přepravné 98,35,- Kč bez DPH (119,- s DPH)
  • do 10 000,- bez DPH (12 100,- s DPH) služba DPD Parcel Shop (Ulozenka, depo DPD apod.)

  • platba na dobírku - přepravné 123,15,- Kč bez DPH (149,- s DPH)
  • platba převodem / platba kartou online (předem) - přepravné 81,82,- Kč bez DPH (99,- s DPH)

Jak Vám zboží dorazí

Pro zasílání produktů zákazníkům používáme převážně přepravní společnost DPD. Zboží je v drtivé většině případů doručeno do 24 hodin od expedice. Pokud je objednané zboží skladem, jde ihned na expedici. Po zabalení se opatří štítkem s Vaší adresou, telefonem a číslem zásilky. Večer si Vaši zásilku převezme pracovník přepravní společnosti a zásilka už míří k Vám.

Zásilka dorazila poškozena

Zásilku ještě před převzetím zkontrolujte. V případě, že jeví fyzické poškození, např. stržené ochranné a bezpečnostní lepicí pásky či viditelné poškození přepravního obalu, ihned překontrolujte obsah a kvalitu zásilky a zjištěné nedostatky sepište na místě s řidičem. Dejte vědět i pracovníkům naší expedice namartin.ivan@tntrade.cz.
V případě, že je zásilka nepoškozená, avšak zboží uvnitř je rozbité, je nutné vyplnit Zápis o škodě na public.dpd.cz/com nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky a neprodleně nás kontaktovat, abychom mohli tuto situaci vyřešit.

Individuální přeprava

Při větším objemu zásilky může zboží dorazit jiným smluvním přepravcem.
 

Popis přeprav

DPD CLASSIC

Služba DPD CLASSIC přináší nejekonomičtější řešení a nejkomplexnější řešení pro vnitrostátní přepravu zásilek do 50 kg. Služba zahrnuje standardní dobu doručení do druhého dne, pojištění do výše 50.000 Kč, online potvrzení o doručení zásilky a až tři pokusy o doručení, není-li adresát zastižen.
Kromě toho můžete využít i celou řadu užitečných doplňkových služeb. Nabízíme připojištění zásilky až do výše 500.000 Kč, pro případ, že přepravujete něco velmi cenného, dodávky zásilek na dobírku, když si nejste jisti, zda vám zákazník zaplatí.
  • Doručení zásilky do druhého pracovního dne po celé ČR.
  • Max. hmotnost zásilky 50 kg, přepravu zásilek o vyšší hmotnosti poskytujeme v rámci individuálního řešení.
  • Až 3 pokusy o doručení zásilky, není-li adresát zastižen.
  • Pojištění každé zásilky až do výše 50.000 Kč s možností připojištění.
  • On-line potvrzení o doručení zásilky, včetně potvrzení příjemce o převzetí zásilky.
  • Online sledování zásilky.
  • Využití aplikace www.chcisvujbalik.cz umožňující změnu adresy nebo termínu doručení.

DPD PRIVATE

DPD Private poskytuje stejné výhody jako DPD CLASSIC a navíc obsahuje tento balíček služeb:
  • Aplikaci DPD Kurýr, ve které si doručení řídí sám. V aplikaci najde všechny důležité informace o zásilce a může změnit adresu nebo termín doručení a poslat kurýrovi zprávu.
  • Zásilku pod kontrolou. Den před doručením pošleme SMS/e-mail s informací o zásilce a přístupovými údaji do aplikace DPD Kurýr.
  • V den doručení pošleme SMS/e-mail s upřesněním 2hodinového intervalu pro doručení a přístupovými údaji do aplikace DPD Kurýr.
  • Platbu za dobírku v hotovosti nebo platební kartou.
  • Večerní doručení v Praze, Brně, Ostravě od 17 do 20 hodin.
  • Telefonické kontaktování kurýrem v případě nedodržení časového intervalu uvedeného v SMS/e-mailu.
  • Telefonické kontaktování po druhém neúspěšném pokusu o doručení.
  • Stránku s praktickými informacemi.

DPD Pickup

DPD Pickup je služba doručení balíčku do výdejního místa Pickup.
  • Už při objednání zboží si můžete balíček nechat poslat do jednoho z více než 80 výdejních míst Pickup. Pokud e-shop tuto možnost nenabízí, balíček tam můžete přesměrovat z aplikace DPD Kurýr
  • V ČR tvoří naši síť výdejních míst pobočky Uloženka, DPD depa apod. Většina z nich má otevřeno i o víkendu a balíček tam na vás počká až 7 kalendářních dní.
  • O doručení vás budeme průběžně informovat SMSkou/e-mailem a jakmile bude balíček připravený k vyzvednutí, dáme vám vědět. Dobírku můžete uhradit hotově.
 
 
 
 
 
 

Basket
0 items
 
0
 
 

 

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
Login
 
Newsletter
Email Address :
AntiSpam: 2 plus 3 =
Add Remove
 

According to the Law on sales evidence the seller is obliged to issue the receipt to the buyer. At the same time the seller is obliged to register the accepted payment at the (national) tax administrator online. In case of a technical failure the seller is under obligation to do it within 48 hours at the latest.